טלמיטינג

טלמיטינג -תיאום פגישות איכותיות לעסקים

טלמיטינג אחר – מה שיישאר לך זה רק לסגור את העסקה!

לאורך עשורים של עשייה בעולם השיווק והמכירות, גילינו שהרבה מאוד עסקים מוציאים המון אנרגיה ומשאבים בניסיון למכור את השירות או המוצר שהם כל כך מאמינים בו , והתוצאות לא מספקות. הם מנסים הכל, אבל יש ערוץ שתמיד עובד אצל עסקים שהלקוחות שלהם לא מחפשים אותם ברשתות החברתיות או בגוגל – ערוץ השיווק הטלפוני- טלמיטינג (תיאום פגישות). ביצוע שיחות טלפוניות יזומות לקהלי יעד פוטנציאליים לצורך תיאום פגישה . הכירו את יחידת עילית של  simarketing  שתבצע טלמיטינג מקצועי ותפעל למיקסום  המכירות בעסק שלכם בנחישות ובמקצועיות .כמו בכל יחידה מובחרת, גם ליחידת   Simarketing יש עקרונות להצלחה בטלמיטינג :
  • אנו לא מתפשרות על איכות הפגישות. המטרה שלנו אינה לסגור פגישות בכל מחיר, אלא לקבוע פגישות איכותיות ו”לבשל” עבורכם את העסקה כבר בשיחת הטלפון.
  • לא מתחילות לבצע שיחות, ללא היכרות עם הלקוח שלנו, ביקור באתר שלו ולימוד  החוזקות והבידול שלו על פני המתחרים.
  • תסריט השיחה מותאם לכל לקוח ומדויק לו משיחה לשיחה . יש לנו 10 שניות להעביר את הערך של הלקוח שלנו "לתפוס את האוזן של הלקוח" ולפתוח לו את הדלת אצל הלקוח הבא שלו.
  • מבצעות סימולציות וחידוד מענה להתנגדויות לפני שמתחילות לבצע את השיחות.
  • אנו בוחרות את הלקוחות שאנו מאמינות בפתרון שלהם ומתחברות אליו . ההתלהבות מהפתרון שלהם מתורגמת לשיחות חדורות אמונה ולתוצאות אופטימליות.

המטרה שלנו להשיג עבורך את התוצאה המקסימלית בכל שיחה

טלמיטינג לעסקים שרוצים לקוחות חדשים ומדויקים להם

אז איך מתחילים לעבוד אתנו ?

תהליך העבודה שלנו מכיל 3 שלבים חשובים:

  • פגישת היכרות אתך

הכרת הנפשות הפועלות בעסק ואיתור נקודת החוזק, שיסייעו לנו ליצור חיבור עם הלקוחות. איסוף המידע בפגישה מלווה בביצוע מחקר עצמאי לצורך גיבוש דרכי פעולות נוספות

  • בניית תכנית פעולה

גיבוש תכנית פעולה הכוללת אפיון ובחירת קהלי היעד הרצויים, התמודדות עם חסמי המכירה  ובניית תסריט שיחה אפקטיבי. בתחילת העבודה נבצע פעולת הטמעה  של המוצר/השירות שלך שכוללת:

  • חיבור לפעילות של העסק שלך , ערכיו ומאפייניו באמצעות  ביקור באתר, בדף העסקי שלך
  • מעבר על התסריט וביצוע סימולציות.
  • חשיבה על דרכי פעולה אפקטיביות והגדרת יעדים
  • תיאום פגישות והגדלת המכירות

פנייה ללקוחות פוטנציאליים, כולל:

  • מקסום כל שיחה באמצעים השונים העומדים לרשות סיירת Simarketing
  • בקרה והסקת מסקנות – לרבות ליטוש תסריט השיחה ושינוי קהלי היעד לפי הצורך.
  • הפקת דוח פעילות לבקרה ולשקיפות.

שאלות ששואלים אותי לקוחות מתעניינים בכל שיחה :

איך אדע שטלמיטינג עובד בשבילי ?

  • בפיילוט של כמה שעות בחודש תוכל לקבל מידע רב על קהלי היעד שלך וכמובן ,תדע אם באמצעות  השיווק הטלפוני – הטלמיטינג אתה מגיע ליעדים שלך. נסה אותנו

איך אדע שאתן עובדות X שעות שסגרתי אתכן?

  • המרכזייה שלנו מתקדמת, היא רושמת ומקליטה שיחות. בכל שלב תוכל לקבל דו"ח לשקיפות ובקרה.

כמה פגישות יצא לי מזה?

  • כמובן, שאם זה שירות שכבר שיווקנו בעבר נוכל העריך את יחס ההמרה. אך אם זהו שירות/ומוצר שלא שיווקנו, בכמה שעות של  פיילוט נוכל לקבל אומדן ליחס ההמרה.

איך תדעו למכור את המוצר/השירות שלי?

  • לפני כל פרויקט, אנו לומדות את המוצר/השירות היטב. מעלות התנגדויות שעשויות לצוץ,

עושות סימולציות ומפשילות שרוולים…