כל בעל עסק מעונין להגדיל את כמות הלקוחות, אך מה קורה כשהלקוח הפוטנציאלי הפך כבר ללקוח שלך??
מי שומר אתו על קשר רציף אתו ?
מי דואג שהשירות/המוצר לשביעות רצונו ?
מי דואג שלא יעבור למתחרה ?
אחת הדרכים היעילות להגדלת המכירות מהלקוחות הקיימים היא עידוד רכישה חוזרת או הגדלת ההכנסה ממנו. ההיגיון הוא פשוט: ישנו סיכוי מצוין שלקוחות שכבר התנסו בשירות שלך ומרוצים ממנו, ישמחו לרכוש ממך שוב.
אלו הם הלקוחות הקיימים, אחד המשאבים הכי חשובים בעסק, שבאמצעות פנייה נכונה יכולים להניב הרבה יותר מכירות.
בsimarketing – ההתמחות שלנו היא בשימור לקוחות אפקטיבי אשר ישמר את הלקוח שלך , יחזק את הקשר עמו ויגדיל את נתח ההכנסות מהלקוחות
תחילה , נבצע אתך חשיבה אלו תוצאות אנו מעוניינים להשיג בפעולת השימור, דרך עבודה וכלי שימור.
בונים תכנית עבודה עם יעדים ומחליטים על שלבי וזמני הביצוע