טלמיטינג לעסקים – האם חוק המספרים הגדולים עובד ?

טלמיטינג לעסקים

טלמיטינג לעסקים – יותר שיחות יותר סגירות

חוק המספרים הגדולים אומר, שככל שניקח מדגם גדול יותר ,כך יתקרב ממוצע המדגם לממוצע האוכלוסייה כולה. ואם ניקח את זה לעולם הטלמיטינג לעסקים נגלה, שככל שנוציא יותר שיחות טלפוניות ונגיע ליותר אנשי קשר מקהלי יעד שונים, נקבל ממוצע המרה רלוונטי למוצר/השירות אותו אנו משווקים.

טלמיטינג לעסקים – שיחות שהופכות לפגישות

יותר שיחות יותר פגישות

כשלקוח פונה אליי לביצוע טלמיטינג עבורו, אני תמיד אומר לו שפניה למינימום 100 לקוחות תיתן לנו סדר גודל של יחס המרה . מניסיון, זהו הרף שמאפשר לראות איזו שהיא מגמתיות או יחס המרה ולבחון האם ערוץ זה אופטימלי עבורו. בעולם המכירות ככל שמייצרים יותר הזדמנויות מכירה ההסתברות שתיסגר עסקה גבוהה. בטלמיטינג לעסקים, ניתן להסיק מסקנות לגבי כמות הפגישות שיתואמו לאחר הוצאת מינימום 100 שיחות .לדוג': אם בכל 20 שיחות מתואמת פגישה אחת, ב100 שיחות יתואמו 5 פגישות. מנתון זה, אם הלקוח יסגור פגישה אחת מתוך 5 הפגישות שתואמו לו  ניתן יהיה להסיק שיחס ההמרה הוא 1:100 עסקה אחת על כל 100 שיחות שבוצע . בהנחה שהלקוח מעוניין להמשיך לשווק בערוץ זה הוא יצטרך להגדיל את כמות השיחות על מנת לסגור יותר עסקאות.  זוהי התמונה שמקבלים פחות או יותר בחודש פיילוט.

טלמיטינג – הכי טוב באאוטסורסינג

ארגונים גדולים מחזיקים מוקד טלמיטינג in house שמוציא שיחות שיווק בחלק מהפעילות היומיומית של הארגון . לעומתם, לעסקים קטנים ובינוניים זה פחות כלכלי להחזיק אדם או שניים בחלקי משרה או במשרה מלאה שיבצעו טלמיטינג עבורם. לשם כך, ישנו פתרון באאוטסורסינג ,שמספק שירותי טלמיטינג לעסקים .זהו פתרון נוח, מקצועי ,מדיד ויעיל . אין התעסקות עם כ"א ,אין זמן הכשרה ואין בזבוז עלויות מיותרות .

טלמיטינג -האם עובד ?

ניתן לבחון את התוצאות לאחר חודש-חודשיים ולהסיק מסקנות לגבי המשך הפעילות: האם להגדיל את נפח הפעילות , הרחבה או צמצום של השיחות היוצאות, מהו יחס ההמרה (תכלס כמה עולה ללקוח כל פגישה כשמתרגם לעלות מול תועלת ) והאם קהלי היעד שקבעת לך הם אכן הלקוחות הפוטנציאליים עבור העסק שלך. ניתן לחלק את הפעילות לפי אזורים גאוגרפיים ועוד המון מסקנות מחודש-חודשיים פעילות.

טלמיטינג לעסקים קטנים ובינוניים – ערוץ שיווק באאוטסורסינג שמשתלם לעסקים קטנים ובינוניים

אצל העסקים הקטנים בשלב התפתחות העסק ,בעלי העסקים יוצרים בעצמם את הזדמנויות המכירה שלהם, תחילה דרך קשרים אישיים ואח"כ פונים בעצמם ללקוחות פוטנציאליים באמצעות שיחות טלפוניות  כדי להציע את השירות/המוצר שלהם מתוך רצון לחסוך בעלויות . למעשה, נתקלתי לא אחת, בבעלי עסקים שהתייאשו מערוץ שיווק זה והגיעו למסקנות די מהירות שהוא לא עובד בשבילם. שווה להשקיע כחלק מתוכנית השיווק שלך ולהוציא את הטלמיטינג למוקד מקצועי לפיילוט קצר על מנת לבחון את ערוץ השיווק הזה עבורך ולמצות אותו .

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *