חוזר ללידים נכנסים במקום לנהל את העסק?

מענה ללידים נכנסים

זמן החזרה ללידים הנכנסים הוא קריטי . ככל שתחזור מהר יותר ללקוח מתעניין כך יגדלו הסיכויים שיהפוך ללקוח שלך ותמקסם את יחס ההמרה מהקמפיין שלך !

לקוחות רבים משקיעים בנראות שלהם במדיה, משקיעים כסף רב בקמפיינים טובים ,אך לא מוכנים לרגע שחיכו לו : הקמפיין באוויר והוא דווקא מושך אליו מס' לא מבוטל של לקוחות מתעניינים, שמשאירים פרטים ומעוניינים שיחזרו למכור להם . 

כשחוזרים ללקוחות אחרי יום-יומיים במקרה הטוב הוא כבר התקדם הלאה .

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן !

 

לנו,יש עקרונות מאוד ברורים בטיפול בלידים:

  • מהירות תגובה – טיפול בליד בעודו "חם".
    ליד שהתקבל בשעות הפעילות 08:30-16:30 יטופל באותו יום. ליד שיתקבל מעבר לשעות הפעילות יטופל בבוקר שלמחרת.
  • מקצוענות – להכיר היטב את המוצר/השירות אותו אנו משווקות ולהיות מוכנות לכל התנגדות שתעלה בשיחה.
  • תוצאה מקסימלית – לפעול למקסימום אפקטיביות של הקמפיין . הקטנת יחס ההמרה ככל שניתן.

שירותים נוספים ב-simarketing :

לפרטים נוספים וייעוץ חינם -צרו קשר!