שירותי גביה

שירותי גביה לעסקים IN

שירותי גביה לעסקים – ודאות בימי קורונה

שירותי גביה באאוסורסינג IN

"לא החזק שורד אלא המסתגל במהירות לשינוי " דארווין. בחודשים האחרונים עסקים וארגונים רבים עוברים אדפטציה , ומתאימים עצמם לרוח התקופה. הם סיגלו לעצמם צורת עבודה שונה ויעילה והחשיבה העסקית השתנתה . בעלי עסקים הבינו שהקורונה תישאר לפחות עד אמצע 2021 וחבל לאבד זמן . מה שמפתיע עוד יותר, שההסתגלות לצורת העבודה החדשה , הביאה אותם לחשוב על עוד שירותים שניתן להוציא החוצה למיקור חוץ (באאוטסורסינג), כגון: שירותי גביה לעסקים,  ובכך לחסוך עוד עלויות רבות לחברה או לארגון.

שירותי גביה לעסקים באאוטסורסינג IN

כך, בין היתר, שירותי הגביה בחברה. העורק הראשי לתזרים החברה, אחוזי הגביה משפיעים באופן מידי על תזרים החברה . כיום, גם ספק חיצוני יכול להתחבר באמצעות חיבור מאובטח למערכת החשבונאית בחברה (כמובן שכל חברה ומדיניות אבטחת המידע שלה ) ולעדכן און ליין את מצב הגביה, לשלוח ללקוחות חשבוניות חסרות לגבות תשלום מהלקוחות לרבות סליקת אשראי, להפיק קבלות ולגרוע את הלקוחות ששילמו מדו"ח גיול החובות.

שירותי גביה באאוטסורסינג

בעבר ,עסקים רבים חששו להוציא את שירותי הגביה למיקור חוץ . הקורונה הוכיחה שאפשר ואף מומלץ, ביצועי הגביה טובים מאוד ובשורה התחתונה , ישנו חיסכון של זמן רב בניהול העובדים וחיסכון כספי משמעותי בעלויות המעביד וצמצום ההוצאות השוטפות. דווקא בתקופה מאתגרת זו, חשוב לנהל את התזרים נכון, חשובה הוודאות ותאריך העברת התשלומים מהלקוחות החייבים באופן מדויק .

בשירותי גביה – קל למדוד הצלחה

ספקים חיצוניים רואים את טובת הלקוח מול עיניהם, הצורך שלהם בלקוחות נוספים והחשיבות שהם רואים בלשמר את הלקוח ולהוכיח הצלחה בגביה חודש בחודשו . שירותי גביה לעסקים הם מדידים וניתן לבחון את מגמת הגביה באחוזי ההצלחה מחודש לחודש. לדייק את תהליכי העבודה עם הספק ולשפר את תהליך הגביה יותר ויותר .

מקצועיות זה שם המשחק

שירותי גביה לעסקים מחייבים קשר שוטף עם הלקוחות , אדיב ונעים עם הלקוחות בצד אסרטיביות תוך שימור הלקוחות ובניית יחסי עבודה מכבדים. הפעלת שיקול דעת ושקיפות מול הלקוח – עדכון על בסיס יומי של חריגים.  נציג/ת הגביה מזדהה כעובד/ת החברה והלקוחות לא יודעים שמדובר בספק חיצוני.  הכול לכאורה מתבצע "כרגיל".  תהליך הגביה מתחיל מרגע הפקת החשבונית ללקוחות . מתבצעת שיחה טלפונית ראשונה לווידוא קבלת החשבונית או באמצעות מייל ראשון לאישור קבלת החשבונית . זהו שלב קריטי לתשלום החשבונית בזמן. אישור קבלת החשבונית בשלב מוקדם ימנע איחור תשלום החשבונית . לאחר וידוא קבלת החשבונית מתבצע מעקב שוטף. אישור החשבונית וצפי להעברת התשלום. מיומנות של נציג/ת גביה מתבטאת מרגע יצירת הקשר עם איש הקשר הרלוונטי בחברה. הוא מניע את תהליך הגביה , הקשר השוטף והעקבי יש לו משקל עצום בניהול נכון של תהליך הגביה.  "אין מענה מצד הלקוח" זו תשובה לא מקובלת בגביה, החוכמה היא למצוא דרכים יצירתיות ליצירת קשר עם הלקוח לווידוא תשלום החשבונית ולא להירדם בשמירה.

שירותי גביה קריטיים לניהול תזרים תקין

בדו"ח הגביה ,עמודת הצפי לתשלום היא הקריטית בניהול תזרים המזומנים של חברה. כי כשיש תאריך העברת תשלום קל לנהל את התזרים  , ישנה וודאות למה יכנס ומה ייצא וכן בפעילות   העסקית של החברה – השקעות וכיו"ב. בבחירת נציגי הגביה, שירותי גביה לכאורה נראים כעבודה פקידותית ,אך לא כך הם. חשוב מאוד לבחור נציגים אמביציוזיים, שרואים את התהליך כחשוב ומשפיע , שיידעו לעבוד מול הממשקים הרלוונטיים בחברה, יפעילו שיקול דעת נכון בזמן אמת. יהיו אדיבים ומקצועיים . חברות המספקות שירותי גביה נבנות מאנשים כאלה טובים ומקצועיים ואתה  כמנכ"ל ארגון, בעל עסק צריך רק לבחור עם איזה ספק תעבוד.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *