טלמיטינג – המדריך לבעלי עסקים קטנים

טלמיטינג -המדריך לבעלי עסקים קטנים

טלמיטינג – כל בעל עסק יכול לשווק בטלפון

רבים מבעלי העסקים שרוצים לשווק את המוצר/השירות שלהם חוששים מלעשות טלמיטינג – שיחות יזומות בטלפון לצורך תיאום פגישה . "אין לי את זה, לא נעים לי לשמוע לא ושלקוח מתחמק מפגישה אתי " – כך אמר לי אחד הלקוחות שלי . ובכל זאת, בעלי עסקים קטנים , כאלה שעושים הכול בשלב ההתפתחות והבניה של העסק שלהם לא בוחלים בשום אמצעי שיווק כדי להביא עוד ועוד לקוחות . אז לכם בעלי העסקים קראו כמה מילים על טלמיטינג -המדריך לבעלי עסקים קטנים.

טלמיטינג - המדריך לבעלי עסקים קטנים

האם כל בעל עסק יכול לשווק בטלפון ?

אני סבורה שכל מי שיש לו אורך רוח ורצון חזק להגיע לקהלי יעד מגוונים יכול לעשות זאת בעצמו.  

טלמיטינג- למי מתאים ערוץ השיווק הזה ?

טלמיטינג זהו ערוץ שיווק מוכר המיועד לעסקים הפונים לאנשי מפתח בחברות ובארגונים ולקהלי יעד מאוד מוגדרים ומסוימים. בשיווק הטלפוני ניתן להגיע לקהלי יעד עצומים ממש ל"אוזן" של איש המפתח באותו ארגון/חברה .

טלמיטינג – איך מתחילים ?

קהלי היעד

  • ראשית, הגדירו למי אתם מעוניינים לפנות ועם מי תרצו להיפגש. אם יש לכם כמה קהלי יעד שתרצו לפנות אליהם, תתעדפו למי קודם הייתם רוצים לפנות .

לו"ז

  • תכננו שבועית וחודשית ימים (רצוי קבועים)  וסגרו בלו"ז שעתיים לביצוע שיווק טלפוני .ללא הפרעות . ללא דיחוי .

חוק המספרים הגדולים בטלמיטינג

  • בכל חודש .סמנו לכם 100 פניות (חוק המספרים הגדולים) בחודש .

התיעוד חשוב

  • סדרו את כל הלקוחות בטבלת אקסל או בתוכנה לניהול לקוחות לפי : שם לקוח, טלפון, מייל, הערות וסטטוס. בהערות ציינו את התאריך בו פניתם ללקוח ובמשפט או שניים את תוכן השיחה .

ידע שווה כוח

  • לרוב, אם מדובר בפרויקט גדול אני קוראת מעט על הלקוח אליו אני מעוניינת לפנות . כשמגיעים חזקים לשיחה זה כוח שעוזר בטיפול בהתנגדויות , אתה מגיע מוכן ושולף את התועלות במוצר או השירות שלך לפי פעילות הלקוח ולבסוף לסגור את העסקה או לתאם פגישה . אתן דוגמא: לקוח שפנה אלי לשווק פטריית חימום לצימרים . נכנסתי לאתר בכל צימר והיה לי מאוד קל למכור כיוון שהשתמשתי בתמונות שראיתי קודם ובמידע שהיה לי . נכון, זה גוזל עוד דקה. אך כאמור, ידע זה כוח בשיחת המכירה.

תסריט שיחה

  • הכינו תסריט שיחה . שימו לב, זה לא פרופיל חברה ולא נאום פתיחה –אין ללקוחות סבלנות להקשיב לסיפורים בשל ריבוי הפניות אליהם. עליך להבין שאיש קשר זה מקבל עשרות פניות בחודש מבעלי עסקים וממנהלי מכירות המעוניינים להיפגש אתו. צריך לפתוח ב- 2-3 משפטים בה תציג עצמך, שימך ושם הארגון אותו אתה מייצג, המוצר/השירות והתועלות בו ללקוח. עליך לגרום ללקוח להבין שהמוצר אותו אתה משווק שונה מההצעות שקיבל מהמתחרים. "אוקיינוס כחול" .

חיוך = פגישה

  • חשוב לציין, שהשיחה צריכה להתבצע כאשר אנחנו באנרגיה טובה, מחייכים . לא לדחוף בכוח. ליצור כימיה עם הלקוח כבר בשניות הראשונות ולהתכונן להתנגדויות שיועלו בשיחה .

שוב לתעד…

  • בסיום השיחה, לתעד בטבלת האקסל שציינתי בסעיף 2 , את תאריך השיחה, עם מי דיברנו ,טלפון נייד/מייל  להמשך מעקב במידה ורלוונטי .
  • הללויה ! עשית טלמיטינג בעצמך עבור העסק שלך .

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *