טלמיטינג מתחיל בתסריט שיחה טוב

יששש עוד פגישה תואמה

טלמיטינג מתחיל בתסריט שיחה טוב – זהו סוד ההצלחה בשיחת המכירה בטלפון  

בטלמיטינג שיווק טוב מתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם הלקוח
ישששש עוד פגישה תואמה

בטלמיטינג טוב מבשלים לך את העסקה הבאה שלך

לצלם יש את המצלמה, לזמר את הקול בו ניחן, למורה את הזום (פעם זה היה לוח וגיר) , שיווק טלפוני -טלמיטינג מתחיל בתסריט שיחה טוב. זהו כלי העבודה של איש המכירות בטלפון . אם שיחת המכירה תהיה טובה היא תהפוך עוד רגע לעסקה.

טלמיטינג מתחיל בתסריט טוב ומדויק

חשיבות תסריט השיחה היא קריטית לשיווק בטלפון . לא אחת נתקלתי באנשי מכירות שפנו אליי בטלפון כדי למכור לי מוצר או שירות ונשמעו ככאלה שמקריאים מהדף את תסריט השיחה, או שהתנהגו בנחמדות יתר והתעניינו בשלומי, כי כתוב להם לשאול את הלקוח "מה שלומך"? , זה גרם לי לסרב בנימוס ולנתק את השיחה. בזכות תסריט שיחה טוב אחוז המכירות בחברה יכול לזנק משמעותית , נוצר קשר טלפוני עם לקוח פוטנציאלי ,מתואמת פגישה לאיש מכירות  ונסגרת העסקה – זה התהליך האופטימלי  .

בטלמיטינג חשוב להישמע טבעי כאילו שאתה מכיר כבר את הלקוח הבא שלך

חשוב לנסח את תסריט השיחה בצורה טבעית ונינוחה. שהלקוח לא ירגיש אקט מכירתי ואגרסיבי מצד איש המכירות. חשוב לייצר כבר בפתיח את החיבור ללקוח , להציג עצמך בצורה נינוחה ובטוחה כאילו שהלקוח כבר מכיר אותך. אתן דוג': שלום דוד, שמי סימה ואני מחברת סימרקטינג. אני מספקת שירותי טלמיטינג לעסקים שרוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלהם , יש לנו בין 10-12 שניות ל"תפוס את האוזן של הלקוח" ולעורר אצלו צורך למוצר/השירות שלנו.

תסריט השיחה קובע את הצלחת הטלמיטינג

אתעכב רגע בפתיח, ההצגה עצמית מתבצעת כמובן בחיוך (על אף שהלקוח לא רואה אותך הוא שומע את החיוך בטלפון) ,ביררתי קודם את שמו של איש הקשר וברגע שקראתי בשמו יצרתי חיבור, הקפצתי קשב מבחינתו . מיד לאחר ההצגה העצמית פירטתי לשם מה פניתי אליו ואת הערך שאתן לו באמצעות השירות שלי. ישנם לקוחות שמתחילים לספר על עצמם כבר בתחילת השיחה, על הניסיון שלהם ועל כמה הם נהדרים, בשלב זה הם כבר איבדו את הלקוח. חשוב מאוד, כבר בתחילת השיחה לאחר ההצגה העצמית להציג את השירות/המוצר ואת היתרונות שלו על פני המתחרים. לאחר הפתיח ,אם הלקוח עדיין מקשיב לך ,מגיע שלב השאלות שאמורות לעורר צורך/כאב אצל הלקוח.

בטלמיטינג – תפסת מרובה לא תפסת

דבר נוסף וחשוב, מרבית הלקוחות "מנצלים" את הזדמנות הקשר שיצרו וכבר בשיחה הראשונה מציגים יותר ממוצר/שירות שלהם. זו טעות. הפתגם "תפסת מרובה לא תפסת" מאוד רלוונטי כאן. ברגע, שאתה מציג במעמד השיחה מס' מוצרים זה מאבד את הפוקוס מהמוצר /השירות העיקרי שאתה מעוניין למכור ובאיזה שהוא שלב בשיחה הלקוח מאבד אותך ויחד אתך את סבלנותו.

מבנה תסריט השיחה צריך להיות: פתיח +הצגת עצמית > הצגת השירות /מוצר והערך שהלקוח מקבל ממנו  >בירור הצורך ע"י שאילת שאלות  > שלב הפתרון ללקוח .

לאחר 2 השלבים הראשונים בשיחה ,והיה והלקוח ממשיך להקשיב לכם השיחה מתפתחת ומתחיל שלב בירור הצרכים של הלקוח והפתרון שלכם. חשוב, בעת בירור הצרכים להיות קשובים ללקוח ולפי הכאבים שמעלה להציג את הפתרון שלכם. לאחר הצגת הפתרון חשוב מאוד להניע לפעולה לפי מטרת השיחות שהגדרת לעצמך. האם מדובר בשיחת מכירה לתיאום פגישות, האם למכירות טלפוניות לרבות סליקה או לסינון הלידים בהתאם לחשיבותם והעברת הלידים האיכותיים להמשך טיפולו של בעל העסק . אם בחרת בשיווק הטלפוני כערוץ השיווק היעיל עבורך, חשוב מאוד להקדיש לבניית תסריט שיחה טוב , כי תסריט טוב מבשל את העסקה הבאה שלך .

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *